Mandragora: Whispers of the Witch Tree – Originalsoundtrack
Lyssna på Mandragora: Whispers of the Witch Trees originalsoundtrack. Låt dig svepas med av kusliga melodier och mörka fantasy-ljudlandskap komponerade av Christos Antoniou och framförda av FILMharmonic Orchestra Prague.