Mandragora: Whispers of the Witch Tree – Nimble Doeling (följeslagardjur)
Få hjälp av en vänlig djurkamrat i Mandragora: Whispers of the Witch Tree. Det är alltid trevligt att äventyra med en kompis – även om de bara följer efter dig. Bli vän med Nimble Doeling, som är snäll nog att hålla sig i bakgrunden medan du kämpar för livet.