Mandragora: Whispers of the Witch Tree – Gildcrest-transmogset
Gildcrest-transmogsetet ger din inkvisitor en exceptionell rustning som även kommer att påkalla uppmärksamhet från Faelduums rikaste invånare och fiender. Spänn fast din gyllene rustning och besegra fienderna med stil!