Mandragora: Whispers of the Witch Tree – Dark Ale-uppdrag
Ge dig ut på ett spännande nytt uppdrag i världen Faelduum: Dark Ale! Lös mysteriet med det märkliga ölfatet i källaren på Rosalies värdshus. Här sätts inte bara dina stridskunskaper på prov… utan också din smak för öl! Greppa sejdeln, inkvistor – det kommer att bli en lång natt...