Mandragora: Whispers of the Witch Tree – Curious Ottling (följeslagardjur)
Få hjälp av en vänlig djurkamrat i Mandragora: Whispers of the Witch Tree. Bli vän med Curious Ottling… för råttornas skull hoppas vi att Ottlingarna inte är nyfikna på just dem.