LUMINES REMASTERED
LUMINES REMASTERED är en ny minimalistisk pusselspelversion, där ljus och ljud tillsammans bildar bakgrunden till ett tvåfärgat spel med fallande klossar i HD och 4K. Groova till elektrisk musik medan du placerar klossarna på strategiska ställen innan BPM-raden rensar kombinationerna efter varje åtgärd. Känn ljudet: Spela över 40 skins med elektroniska miljöer, från chillade till livliga. Blanda skins (på samma sätt som en playlist) när du låser upp flera skins ett nytt Shuffle-läge. Känn utmaningen: Ett snabbare tempo innebär mindre tid att göra kombinationer, men långsammare låtar kan innebära att visa rader inte rensas. Du kommer att fastna för det här spelet. Känn vibrationerna: Aktivera Trance Vibration och synka flera rumble-aktiverade kontroller, så att du känner basen i hela kroppen.