Lose Your Head Deluxe Bundle
Håll hårt i hatten, för Lose Your Head-paketet innehåller en riktigt potent kombination! Du får både GONNER2 och GoNNER. GoNNER-serien består av två riktigt svåra poängbaserade och procedurellt genererade plattformsspel med roguelike-inslag. Du dör gång på gång, vilket är meningen – men spelupplägget är samtidigt väldigt rättvist. Du sätter det garanterat till slut, så fokusera på att inte tappa huvudet! (Och om du nu skulle göra det har vi en massa reservhuvuden, så ingen stress.)