GONNER2
I GONNER 2 är vår osjälviska, osannolika hjälte Ikk tillbaka, och den här gången behöver Döden själv hans hjälp! För att besegra den mystiska närvaro som tagit över hennes tillhåll måste du ta dig fram genom mörka, kaotiska platser fyllda med överraskande färgklickar och galna bossar medan du bokstavligen håller huvudet på skaft! GONNER 2 är ett procedurellt genererat plattformsspel med roguelikeelement som bjuder på en rejäl utmaning – nu ännu galnare, färggrannare och mer fullspäckat! Upplev: - Ett intensivt och actionfyllt plattformsskjutspel - Procedurellt genererade nivåer i en märklig och surrealistisk värld - En ickelinjär nivåstruktur - Huvuden, vapen och uppgraderingar som går att kombinera - Hemligheter och mysterier! GONNER 2 är uppföljaren till IGF-vinnaren GONNER.