Let's Sing 2026
Den globala karaokefesten återvänder med Let’s Sing 2026, den ultimata biljetten till kvällar fulla av skoj och oförglömliga framträdanden. Oavsett om du värmer upp stämbanden solo, samarbetar i en duett eller tävlar med dina vänner så bjuder Let’s Sing 2026 på en oöverträffad låtlista och oändligt med underhållning! Med 35/40 topplåtar så finns det något för alla – från moderna hits till tidlösa klassiker. Utvalt innehåll: * Sjung med till officiella musikvideor för en autentisk upplevelse * 4 spännande spellägen för solospelare och grupper * Stöd för upp till 4 spelare – perfekt för fester och familjekvällar * Använd din smartphone som mikrofon med den gratis medföljande appen * 1 månads gratis VIP-pass ingår – lås upp över 180 extra låtar * Oavsett om du är nybörjare eller karaokestjärna bjuder Let’s Sing 2026 in dig att kliva in rampljuset. Gör dig redo att inta scenen!