Layers of Fear + >observer_ Bundle
Layers of Fear + >observer_-paketet innehåller två prisbelönta skräcktitlar från Bloober Team. I Layers of Fear: Masterpiece Edition kliver du in i sinnet hos en målare som uppslukats av galenskap och navigerar genom hans ständigt föränderliga herrgård medan du strävar efter att skapa ett riktigt mästerverk. Sedan, i DLC-innehållet, återvänder du till huset som konstnärens dotter och följer dina egna steg bakåt för att förstå din fars drivkrafter. Spela som en Observer, den nya frontlinjen inom nervpolisen år 2084 i Polen. Hacka dig in i de vansinnigas naggade sinnen, medan du utreder din bortstötte sons rop på hjälp i denna retrocyberpunk-värld fylld med en rik berättelse och en förförisk framtida verklighet.