Kingdom Two Crowns: Olympus Edition
Modiga monark, det är dags att ta dig an gudarnas utmaningar! Med det här paketet kan du påbörja ditt Kingdom Two Crowns-äventyr med att kasta dig rakt in i det helt nya kampanj-DLC:t Call of Olympus, som är inspirerat av det antika Greklands myter och legender. Kingdom-serien är ett sidoscrollande mikrostrategispel i 2D med en minimalistisk känsla insvept i en vacker, modern pixelstil. Spela som ledare eller monark, bege dig till ett processuellt genererat rike och rekrytera lojala undersåtar för att få ditt kungarike att blomstra. Skydda ditt rike från varelser som vill ta din krona och förmögenhet, utforska öar och upptäck märkliga och kryptiska artefakter som kan hjälpa dig i dina strider mot de monstruösa Greed.