Jurassic World Evolution 2
Jurassic World Evolution 2 är den mycket efterlängtade uppföljaren till Frontiers banbrytande simulator från 2018, Jurassic World Evolution, och har en helt ny berättelsekampanj röstsatt av olika skådespelare från Jurassic World-filmerna, spännande nya funktioner, fyra uppslukande spellägen och en utökad uppställning med imponerande dinosaurier. En ny Jurassic World-berättelse Ta reda på vad som krävs för att bli en mästare i parkhantering i kampanjläget – en spännande originalhistoria som utspelar sig efter de världsomvälvande händelserna i Jurassic World: Fallen Kingdom. Jobba tillsammans med välkända karaktärer från filmerna, som dr Ian Malcolm (röstsatt på engelska av Jeff Goldblum) och Claire Dearing (röstsatt på engelska av Bryce Dallas Howard), och gör ditt yttersta för att kontrollera, tygla och förvara dinosaurier som är lösa över USA. Skapa ditt eget Jurassic World Ta kontroll med mer djupgående verktyg och kreativa alternativ. Bygg en rad olika anpassningsbara byggnader och anställ nya forskare och forma din park för att uppfylla dina gästers och dinosauriers behov. Släpp lös din kreativitet i sandlådeläget eller sätt dina färdigheter på prov i utmaningsläget och hantera olika plats- och klimatproblem. Använd kaosteori Spela genom viktiga ögonblick från dina favoritfilmer – med en extra knorr. Upplev "tänk om"-scenarier från Jurassic World- och Jurassic Park-filmerna, där varje bana utspelar sig på platserna från de fem filmerna. Dyk ner i Jurassic World-världen och se hur händelserna utspelar sig när du tar kontrollen. Upptäck häpnadsväckande dinosaurier Över 75 olika förhistoriska arter får liv i Jurassic World Evolution 2, inklusive högt efterfrågade flygande och simmande reptiler. De här djuren känns mer levande än någonsin när de övervakar revir, slåss om dominans och reagerar intelligent på världen runt dem. Använd bioingenjörskonst för att anpassa dinosaurier med häftiga nya färger och ändras deras gener för att låsa upp egenskaper.