Jitsu Squad
Detta är historien om den legendariska, gömda Kusanagi-stenen och krigarna som söker efter den. Kusanagi-stenen har själen från en kraftfull demon och kan ge gudomliga krafter till de som väcker den till liv. Nu har den onde trollkarlen Origami kallat på och uttalat en förbannelse över forntida krigare för att de ska hitta stenen åt honom. Hero, Baby, Jazz och Aros - tillsammans är de Jitsu Squad! Styr hela Jitsu Squad i ett enspelarläge eller spela upp till 2 personer i ett lokalt samarbete från soffan. Tag team-läget gör det också möjligt att spela lokalt med bara en vän, där varje spelare väljer två karaktärer!