Jimmy's Vendetta Pack
Att hämnas har aldrig varit roligare än i det nedladdningsbara innehållet Jimmy's Vendetta. Spela som Jimmy när han bryter sig ut ur fängelset för att återbetala sina tidigare kumpaners svek. Utforska 25 kvadratkilometer av Empire Bays detaljerade och interaktiva stad medan du utför olika stadsuppdrag, samlar poäng, slår rekord på ledartavlor och hämnas på alla som kommer i din väg.