Jason Voorhees Bundle
KÖP INTE OM DU ÄGER KOMBAT-PAKETET. Paketerbjudande. Få den nya spelbara karaktären Jason Voorhees och tre nya karaktärsutseenden från skräckpaketet. Du som redan har Kombat Pack får tidig tillgång och behöver inte köpa paketet separat.