Jagged Alliance 3 - Pre Order
Grand Chien, en nation full av naturresurser och djupa politiska sprickor, slungas in i kaos när den folkvalda presidenten försvinner och en paramilitär grupp känd som "The Legion" tar kontrollen över landsbygden. Nu har presidentens familj samlat alla sina tillgångar, inklusive en överenskommelse med det mäktiga bolaget Adonis, för att anlita en grupp skickliga legosoldater som får i uppdrag att hitta presidenten och återställa landets ordning. I Jagged Alliance 3 kan du välja mellan en stor samling legosoldater med unika personligheter, egendomligheter och bakgrundshistorier. Ge dig sedan ut och utforska Grand Chien och träffa nya människor, tjäna pengar, utöka ditt team och fatta beslut som avgör landets öde.