It's Quiz Time
Ta dig an ett helt nytt, massivt frågespel för konsoler! It’s Quiz Time utvecklades av gänget bakom Buzz!, och du har aldrig spelat någonting liknande: DET ÄR ENORMT Över 25 000 frågor gör det här till det största frågespelet någonsin på en konsol. INTELLIGENT SPELVÄRD Salli, det senaste inom AI-teknologi. Hon är kvick och slug, hon tvingar dig tävla mot vänner och släktingar, hon uppmuntrar dig och sätter dig på prov under spelets gång. ALLA KAN SPELA Med tusentals kategorier att välja bland är spelet perfekt för alla åldrar! Allt från tecknade serier till tevespel, sport och historia: vi har vad du behöver. ANVÄND DIN SMARTMOBIL Upp till 8 spelare kan spela tillsammans med sina smartmobiler! Ta selfies, göm dina svar och dela med dina vänner - It’s Quiz Time ger dig ett helt nytt sätt att spela. FULLPACKAT MED SPELLÄGEN Spela aktuella frågesporter baserade på världshändelser, spela Solo Score Attack med din handkontroll, anpassa din spellista för ronder och mycket mer! INTERAKTIV STREAMING Streama dina spelomgångar via Twitch, YouTube eller Mixer i det innovativa Live Show-läget där du kan tävla mot upp till 10 000 tittare. Så plocka fram smartmobilen och häng med Salli i det största frågespelet på konsoler - It’s Quiz Time! OBS: Somliga funktioner kräver It’s Quiz Times tillhörande app. Appen kräver smartmobiler kompatibla med minst iOS 7.0 eller Android 4.4 (KitKat).