It's Christmas Bundle!
"Vi går mot juletider och med anledning av det vill vi erbjuda några av våra spel i ett stort paket. Hoppa in i våra fantasyvärldar skapade för dig. Räddar nära och kära, kungariken och hela världar i vårt julpaket med: Endless Fables: Shadow Within - Drömmar är inte vad de verkar vara. King's Heir: Rise to the Throne - Avslöja en konspiration mot kungen! Lost Grimoires 3: The Forgotten Well - Rädda kungariket från förbannelsen! Persian Nights 2: The Moonlight Veil - Mitt emellan två månar och mitt i en kärlessaga. Queen's Quest 2: Stories of the Forgotten Past - Bedriv en utredning som formskiftare! Skyland: Heart of the Mountain - Jättarna vaknar!"