Inertial Drift - Twilight Rivals Edition
Spänn fast dig. Helt nytt innehåll i Inertial Drift! Inertial Drift: Twilight Rivals Pack kommer sprängfylld med nytt berättelseinnehåll, ett pulserande eurobeatsoundtrack mixat av den kända producenten "Turbo", nya bilar och låtar! Utmana "Twilight Rivals" i helt nytt berättelseinnehåll. När "Twilight Rivals" dyker upp blir det snabbt den svåraste utmaningen du ställts inför hittills. Pulserande eurobeatsoundtrack. Helt nytt soundtrack som mixats av den kända producenten "Turbo"! Fyra helt nya och våldsamt individuella bilar. Varje bil är säregen med unika egenskaper att bemästra. Sätt dig bakom ratten och tämja en halvkombi, kupé, superbil med mera! Fyra krävande banor. Dra igenom neonstadens gator, kör runt tempelkomplex på landsbygden och kastas nedför slingrande bergspass.