Immortality
Marissa Marcel skulle ha varit en stjärna. Hon gjorde tre filmer, men ingen av dem släpptes någonsin. Och Marissa Marcel försvann. Utforska tre förlorade filmer: Ambrosio (1968) Minsky (1970) Två av allt (1999) Matcha din egen väg genom materialet och lös mysteriet. Vad hände med Marissa Marcel? IMMORTALITY är den nya interaktiva trilogin från Sam Barlow, skapare av Her Story och Telling Lies.