Huntdown
Brott lönar sig aldrig – bara om man är prisjägare I en mörk framtid härjar de kriminella gängen på gatorna. Myndigheterna har tappat kontrollen och det är upp till prisjägarna att befria staden från korruptionens järnhårda grepp. Beväpna dig till tänderna och bekämpa den livsfarliga undre världen i denna hårdkokta arkadskjutare. Innehåller: Flerspelarläge. Kämpa på egen hand eller samarbeta med en kamrat när ni springer, hoppar, tar skydd, skjuter och spränger er fram i den smutsiga, nedklottrade och neondränkta staden. Handritad 16-bitars pixelgrafik kombinerad med actionpackad arkadspelskänsla i 60 bilder-per-sekund till ett episk soundtrack. Precis som på den gamla goda tiden! Bekämpa allt från vansinniga punkgäng till organiserade hockeyhuliganer. Huntdown är fyllt med 16-bitars fiender och kriminella bossar - alla med sina egna territorium att återta och vapenarsenaler att konfiskera.