Hunt: Showdown - Deluxe Edition
I otroliga Hunt: Showdown – Deluxe Edition ingår basspelet och 4 DLC! - Hunt: Showdown (grundspelet) - Last Gust (ett vapen) - Llorona's Heir (en jägare) - Legends of the Bayou (två jägare, två vapen, 500 Blood Bonds) - The Phantom (en jägare)