Hunt: Showdown 1896 - Fire Fight
Detta DLC innehåller ett vapen och ett redskap: – Fire Torn (Sparks) – Algiers Phoenix (tung kniv) "Fire Torn Denna Sparks är svedd, men inte förstörd, och därmed inte ett bevis för eldens förstörelsekraft, utan för motståndskraften hos det som står emot den. En symbol för hopp och föryngring. Algiers Phoenix Den döptes av New Orleans brandstation, och Algiers Phoenix hjälpte flera offer att ”resa sig ur askan” när den frigjorde dem från flammorna som härjade grannskapet Algiers. En tung kniv som är behändig både i nödsituationer och i fält.