Harran Inmate Bundle
Det är dags att bryta sig ut och ta del av kaoset utanför fängelsemurarna! Klä dig i den orange dräkten Fugitive som signalerar fara och sätt dig bakom ratten på den nya buggyn Anarchy. Du kommer även få tillgång till nya vapenritningar. Din pålitliga Inmate Shiv (en kniv med extra skada) skär fienderna i strimlor, medan Harran Inmate's Rifle (ett automatvapen med ökad magasinstorlek, utmärkt på kort avstånd) gör dem till schweizerost. Dessutom kan du använda valfritt enhandsvapen för närstrid för att tillverka en kraftfull skiftnyckel (Inmate's Kiss) som är anpassad till din nivå! Obs! Färgschemat för buggyn kräver expansionen Dying Light: The Following.