Hamster Playground
Alla ombord på hamstertåget! Förbered dig på överbelastning av söthet, obeveklig träning och hård rivalitet när du och dina hamstrar tar dig an utmaningar medan du korsar labyrinten och åker skateboard, med fler lägen som kommer snart! Var den första att korsa mållinjen för att tjäna belöningar och smaskiga godsaker! Upplev hård konkurrens i en avslappnad stil – allt du behöver är en enda knapp, men tänk inte en sekund på att det betyder att du inte kommer att svettas! Tävla med AI-drivna hamstrar i labyrinter och på dragremsor – fler lägen kommer att inkluderas i hela spelet vid lansering; Njut av flerspelarlägen – tävla med andra, oavsett om de är bredvid dig (upp till fyra spelare lokalt) eller hundratals mil bort; Utveckla dina hamstrars förmågor och färdigheter för att tävla mot motståndare på högre nivå; Ta hand om dina hamstrar och utöka deras hus – inred det med ny utrustning och gör det till den herrgård de förtjänar; Namnge dina hamstrar och anpassa dem – det finns över 100 kosmetiska föremål! Njut av detaljerad grafik och söta animationer, oavsett vilket läge du spelar!