Hamster Playground - The Whole Playground Pack
Förbered dig på att låsa upp varje hörn av Hamster Playground med The Whole Playground Pack, det ultimata mega-paketet som samlar alla spänningar, rysningar, kostymer och tävlingar i ett oemotståndligt paket! Tävla, dra och gå igenom varje läge som någonsin släppts: - Fordonsdragning: testa rå styrka på slingrande banor i vår klassiska starkmanutmaning - Ätartävling: tryck på knappen för att se vilken hamster som slukar flest snacks på rekordtid - Skateboardlopp: skär genom labyrinter och dragsträckor på fyra små hjul - Akta Katten: undvik smygande kattfiender i denna höginsats överlevnadssprint Utforska olika stilar med alla DLC: - Spöklika Hamsterhuset: kuslig inredning, spöklika kläder och spöklika uppdrag - Hamsterstaden: urban inredning, arbetskostymer och stadstema-utmaningar - Kawaii DLC: Asien-inspirerad inredning, traditionella kläder och glamorösa nya uppdrag - Dockhus DLC: dockhusmöbler, rockstjärnekläder och musiktema-uppdrag - Kungliga Hamstrar DLC: medeltida slott, riddarrustningar, kungliga klänningar och fantasifulla äventyr - Gulliga Husdjur DLC: bondgårdsmiljö, djurdräkter och lekfulla bondgårdsuppgifter Utrusta dina hamstrar med varje skin-paket som någonsin släppts: - Erövrarens Skin Pack: rustningar, plymer och stridsstandarder passande för en liten general - Forntida Skin Pack: kungliga dräkter, utsmyckade huvudbonader och symboler från förlorade civilisationer - Detektivernas Skin Pack: trenchcoats och klassiska detektivhattar - Magikernas Skin Pack: fladdrande mantlar, höga hattar och mystiska emblem - Tidsresenärernas Skin Pack: eleganta futuristiska dräkter och högteknologiska tillbehör Allt som Hamster Playground har att erbjuda - varje läge från Truck Pulling och Ätartävlingar till Skateboardlopp och Akta Katten, varje värld från Spöklika Hamsterhuset och Hamsterstaden till Dockhus, Kungliga Domstolar och Gulliga Husdjursgårdar, plus varje skin från Erövrarens rustning till Forntida regalier - upplåst tillsammans i ett episkt paket.