Hamster Playground - Fun & Challenge Games Pack
Kliv ut ur labyrinten och se till att de roliga stunderna varar ännu längre genom att låsa upp fyra ytterligare spellägen för Hamster Playground - sätt dina hamstrar på prov genom att delta i Fordonsdragning, Ätartävling, Skateboardtävling och Akta Katten-tävlingar. Nya lägen kan avnjutas både offline och online, och tillåter upp till fyra spelare, så ta med fler av dina vänner och visa dem vem som är bossen i alla spel. I "Fordonsdragning" tar din hamster på sig sin lilla sele och förbereder sig för att dra en miniatyrvagn. I “Ätartävling” möts strategi och frosseri när din hamster slukar en mängd olika godsaker, från krispiga frön till läckra grönsaker och allt däremellan. I "Skateboardtävling" sätts din hamsters smidighet på det ultimata provet. "Akta Katten"-läget ger en ny nivå av spänning när din hamster springer när ljuset är grönt, men måste stanna på plats när det blir rött.