Hamster Playground - Cute Pets DLC
Jag känner mig lite som en bondgård här.... Cute Pets är ett nytt DLC-paket för Hamster Playground - Den här gången är det starkt relaterat till bondgården! Detta set kommer att låta dina hamstrar härma olika söta och bedårande djur. Väck dina hamstrar till en helt ny verklighet genom att dekorera deras hem i en verkligt söt atmosfär. Utför nya uppgifter och gör nya jobb, den här gången på bondgården! Cute Pets DLC inkluderar: Nya bondgårds- och djurrelaterade föremål till hamsterns hem; Kostymer som låter hamstrar klä ut sig till sina favoritdjur Helt nya uppdrag med unika belöningar; Nya jobb för dina hamstrar.