Gorogoa
Gorogoa är en elegant utveckling av pusselgenren, framställd genom en vackert handritad berättelse som skapats av Jason Roberts. UNIKT FANTASIFULLA PUSSEL Spelmekaniken i Gorogoa är väldigt originell, med vackert målade paneler som spelaren arrangerar och kombinerar på fantasifulla sätt för att lösa pusslen. Minimalistiskt i sin enkelhet, men ändå avancerat. UNDERBART VACKERT OCH HANDRITAT Jason Roberts har skapat tusentals, detaljerade, handritade illustrationer som representerar Gorogoas personliga berättande. ETT NYTT SÄTT ATT BERÄTTA Gorogoa är inte bara ett spel – det är ett konstverk, ett sätt att uttrycka sig genom charmiga illustrationer och klurig pusselmekanik.