Gorgon
Gorgon är en lömsk och skräckinjagande mördare som njuter av att se sitt byte kämpa för sitt liv. Hennes avståndsattacker kan göra skada över tid och är förödande när de fokuseras på en och samma Hunter. Med hjälp av sin Web Sling tar sig Gorgon fram över kartan snabbt, och kan även klättra på väggar och attackera från ovan.