Golf Guys: Complete Edition
Ta ditt golfklubba, kolla vindriktningen, sikta noga, välj slagstyrkan och slå till! Skynda dig – ingen kommer att vänta på dig! Det här spelet handlar om hastighet, precision och beslutsfattande. Tävla i turneringsläge på slumpmässiga kartor med olika regler. Få så många poäng som möjligt genom att träffa mitten av målet, var först med att få bollen i hålet före alla andra, eller hitta det bästa sättet att besegra alla i en minigolfbana med olika hinder! Funktioner: - testa 3 nya fantastiska klubbor och 3 nya bollar med maxade statistik - sätt på dig 6 nya roliga temaskins - spela battle royale-turneringar i golf och bli mästare - spela mot vänner eller familj i flerspelarläge med upp till 4 spelare - träna dina färdigheter innan turneringarna i Zen-läget - tävla på över 15 banor med olika hinder och genvägar - vinn paket genom att vinna turneringar – få skins, uppgraderingskort och pengar - lås upp tokiga karaktärsskins, golfklubbor och bollar i roliga former - köp uppgraderingar för klubbor och bollar med intjänade mynt - fullfölj uppdrag för att samla fantastiska belöningar på din belöningsväg Tänk på vindriktning och vindstyrka när du utvecklar din strategi. Efter varje match åker de sämsta ut – om du vill nå finalen måste du stanna på prispallen! Vill du inte spela ensam? Du kan alltid bjuda in dina vänner eller familj till flerspelarläget! Välj dina karaktärsskins, golfklubbor och tävla om titeln som bästa golfspelare! Känner du för att träna lite? Sätt på Zen-läget och bli en bättre golfare! Välj bana, vindparametrar och träna dina slag utan att oroa dig för tid eller andra spelare! Har du vad som krävs för att bli den sista som står kvar och bli golfmästare?