Golf Guys: Space DLC
Med denna DLC kommer du att låsa upp: - Karaktärsskal för astronaut - Hud för utomjordingskaraktär - Toy Hammer-slagträ med maximal precision och kraft - Jordboll med maximalt vindmotstånd Erövra golfbanor i nya rymddräkter och slå dina motståndare med ett helt nytt slagträ!