Gods Will Fall - Hunter's Head Gear
Jaktlusten rinner i klanens ådror och de troféer som vinns i strid visas gärna upp för omvärlden. Fem exklusiva djurhudar (varg, björn, vildsvin, räv och grävling) kan bäras av alla krigare och signalerar till gudarna att de är jägarnas nya byte. Jägarens huvudbonad väljs slumpmässigt för varje spelomgång.