Ghostrunner spelpaket
Upplev en elektrifierande spännande cyberresa med Ghostrunner spelpaket. Med det adrenalinpumpande originalet Ghostrunner och dess efterlängtade uppföljare, Ghostrunner 2. Med detta paket låser du upp högoktanig action och hisnande grafik samtidigt som du fördjupar dig i det banbrytande gameplay som definierar Ghostrunner-serien. Gör dig redo att springa, hoppa och hacka när du ger dig ut på en dubbel dos av Dharma i denna måste-ha cyberninja-upplevelse. *Paketet innehåller Ghostrunner och Ghostrunner 2 grundspel. Ghostrunner och Ghostrunner 2 säsongspass, DLC och ljudspår ingår inte.