Ghostrunner: Project_Hel
Ge dig in i den brutala och våldsamma historien om Hel, Ghostrunner-bossen, i kommande nedladdningsbara innehållet, Project_Hel. Slå dig fram genom Dharma Tower för att krossa Climbers uppror. Nå nya nivåer, besegra nya bossar, upplev en helt ny historia och spela som en ny rå karaktär. Kom ihåg, om det rör på sig går det att döda.