Ghostrunner: Complete Edition
Ghostrunner: Complete Edition är den ultimata Ghostrunner-upplevelsen som innehåller den kritikerrosade expansionen Ghostrunner, Project _Hel så väl som de kosmetiska paketen Neon, Winter, Halloween och Metal OX. Bli en mördarmaskin utan like i Ghostrunner, ett utmanande, men givande actionspel i första person som utspelar sig i en stenhård cyberpunkstad i neonljus. Med intuitiv push forward-strid, snabb rörlighet och unika krafter måste du lära dig av dina misstag, anpassa dig till din omgivning och vara skoningslös när du tar dig upp för Dharma Towers våningar för att hämnas på Keymaster. Välkommen till framtiden. Den kommer att bli din död. INNEHÅLL FIGHT LIKE _HEL I Ghostrunner – Project_Hel spelar du som Hel, en av bossarna från Ghostrunners kampanj. Kämpa dig fram genom nya nivåer, slåss mot mäktiga nya bossar och upplev en ny story där du måste slå dig fram genom Dharma Tower för att krossa Klättrarens uppror. ANPASSA DIG, ÖVERVINN, DÖDA Dina fiender är brutala – det räcker med ett skott så dör du. Lär dig av dina misstag, anpassa dig till din omgivning, bemästra dina krafter och bli den ultimata mördarmaskinen. Upplev den utmanande spänningen med Ghostrunners snabba, smidiga och frenetiska spel när du hugger dig fram genom Dharma Tower. SYNTHWAVE-SOUNDTRACK Ghostrunner kommer med sitt alldeles egna synthwave-soundtrack, komponerat av den världskände Daniel Deluxe. Mörka tunga rytmer, snabba tempon och atmosfäriskt futuristiska toner kompletterar perfekt Ghostrunners givande push forward-strid och hårda cyberpunkomgivning. CYBERPUNK PLAYGROUND En postapokalyptisk framtid där du måste slå dig fram genom skoningslösa gränder, mörka monolitbyggnader och i det bländande neonljuset från Dharma Tower – det mänskliga livets sista tillflyktsort i en ödelagd värld. Döda allt i din väg genom den detaljrika futuristiska staden i ditt enmanskrig mot en armé av cybernetiskt förbättrade fiender. DÖDA MED STIL Ghostrunner: Med Complete Edition får du åtkomst till 15 unika svärd- och handskeset från paketen Neon, Winter, Halloween och Metal OX.