FragPunk
Tänj reglerna med Skärv-kort! Ingen runda i FragPunk är någonsin den andra lik. Urvalet av Skärv-kort varierar från runda till runda, vilket skapar unika kombinationer och oändliga möjligheter! Utforska över 100 kort som kan förbättra din förmåga att hoppa, byta roller mellan anfallare och försvarare, sätta dina kulor i lågor eller förvandla dem till blixtar – och till och med återuppliva dig och ditt lag! Intensivt 5v5 Hjältekaos! Varje omgång varar ungefär 2,5 minuter, så sätt igång! Den korta tiden att döda kräver att du siktar noggrant och reagerar snabbt för att vinna striden. Välj bland 12 hjältar med unika förmågor, anpassa din vapenuppsättning, välj dina kort och förbered dig på strid! Variation för oändlig omspelbarhet Välj din favorithjälte från ett urval av 12, var och en med sina egna unika förmågor. Utforska dina favoritvapen bland de 17 tillgängliga, där några har speciella egenskaper, som att skjuta snabbare över tid, fler skott och mer! Upptäck nya kombinationer av hjältar, vapen och kort och finslipa din egen personliga stridsstil! Fängslande Banor & Levande Vyer! Gör dig redo för rika bandesigner och en mångfald av visuella effekter, från collage och graffiti till en blandning av realistiska och stiliserade texturer. Upplev djärva färger, skarpa former och dynamiska linjer som tillsammans skapar en visuell fest medan kulorna viner förbi.