Funko Fusion - Fantastik Plastik Pack 4 - T-Bone and El Diablo
Introducerar Fantastik Plastik! Lägg till dessa original Funko-karaktärer i din Funko Fusion-samling. Direkt från Funkos vilda fantasi är dessa originella udda karaktärer redo att krascha din samling med stil, attityd och lite kaos: T-Bone – envis slagskämpe som rusar först och aldrig frågar. El Diablo – djävulsk showman som hettar upp varje hylla.