Funko Fusion - Fantastik Plastik Bundle
Introducerar Fantastik Plastik! Lägg till dessa original Funko-karaktärer i din Funko Fusion-samling. Direkt från Funkos vilda fantasi är dessa originella udda karaktärer redo att krascha din samling med stil, attityd och lite kaos: Monkey Assassin – smygande och komisk, banan-driven lönnmördare. Sam – den busiga lilla grisen med näsa för kul. Rocko Billy – rock’n’roll-rebel som lever snabbt och stylar håret ännu snabbare. Chet – tiki-stökmakare som tar med sig ö-vibbar och övernaturliga upptåg. Frank von Veiner – halvt korv, halvt vetenskapsman, helt underbart galet geni. Cutey Corn – sockersöt liten älskling med en kraftfull knytnäve. T-Bone – envis slagskämpe som rusar först och aldrig frågar. El Diablo – djävulsk showman som hettar upp varje hylla.