Funko Fusion - Fantastik Plastik Pack 1 - Monkey Assassin and Sam
Introducerar Fantastik Plastik! Lägg till dessa original Funko-karaktärer i din Funko Fusion-samling. Direkt från Funkos vilda fantasi är dessa originella udda karaktärer redo att krascha din samling med stil, attityd och lite kaos: Monkey Assassin – smygande och komisk, banan-driven lönnmördare. Sam – den busiga lilla grisen med näsa för kul.