FOUNTAINS
Ungdomens källa gömdes undan. Likväl är det förutbestämt att en Tronkrävare ska dräpa de Eviga och gräva upp den på nytt. FOUNTAINS är ett souls-like action-RPG som går ut på att kämpa sig igenom en labyrintisk, sömlös och sammanhängande värld. Du antar rollen som en huvbunden främling, nyligen fängslad av en tyrannisk regim. Kommer du att fly och avslöja mysterierna i detta krigshärjade imperium? Krävande men rättvis strid Tuff och responsiv strid sätter varje verktyg och taktik i din arsenal på prov, och belönar precision och snabbt tänkande. Dina fiender slår hårt och straffar tveksamhet, vilket förvandlar varje strid till en intensiv kamp där vindarna kan vända på ett ögonblick. Justerbara svårighetsgrader låter dig känna den spänningen på exakt den intensitet du önskar, oavsett erfarenhet. Utforskning som belönar nyfikenhet Världen i FOUNTAINS är en enda, sömlös, gigantisk fängelsehåla. Det är en tätpackad labyrint som vrider sig och loopar tillbaka på sig själv. Du kommer alltid att upptäcka något nytt: föremål, krafter och uppgraderingar för att låsa upp nya deler av världen. Lämna ditt avtryck FOUNTAINS har ett meddelandesystem online. Lämna ledtrådar runt om i världen för att hjälpa dina medspelare, eller lura dem att göra något dumt! - Souls-like actionstrid i en sammanlänkad värld i metroidvania-stil. - Hitta nya förmågor och verktyg för att hjälpa dig att försvara dig själv och ta dig fram i världen. - Rik mörk fantasy-lore berättad genom utforskning och miljöbaserat berättande. - Onlinemeddelandesystem för interaktion med communityn. - Hemligheter finns överallt, så håll alltid utkik!