FOR HONOR : MARCHING FIRE EDITION
Få omedelbar åtkomst till en fjärde falang krigare – Wu Lin – med fyra nya hjältar från fjärran östern. - Erövra Ashfeld som Tiandi. - Utrusta dig med en mäktig guandao som Jiang Jun. - Bemästra Nuxias kroksvärd. - Överlista dina rivaler som den viga Shaolin.