Flat Heroes
När var den senaste gången du kände dig som en hjälte? Flat Heroes ger dig den där hederliga, sköna känslan av att överleva omöjliga nivåer med smidig modern design i minimalistisk stil. Med några enkla rörelser – spring. Hoppa. Rusa. Attackera. – och underbara kontroller sporrar Flat Heroes dig till att snyggt ta dig igenom och överleva över 300 handritade nivåer. Krossa de mest episka bossarna som finns och bli den där riktiga tvådimensionella hjälten (eller hjältarna!) du alltid drömt om. Lätt att lära sig men svårt att bemästra. Det är enkelt att komma igång och ännu lättare att lära sig, men låt dig inte luras! Under ditt äventyr kommer du att ställas inför allt svårare utmaningar som fordrar att du bemästrar spelets kontroller på din väg mot att bli en sann hjälte. Samtidigt som Flat Heroes stil är väldigt minimalistisk är spelet kryddat med otroliga effekter som gör det till ett verkligt unikt ögongodis. Har du fastnat i kampanjen eller vill du överleva längre i utmaningarna? För intensivt för en spelare? Bjud in dina kompisar till festen; Flat Heroes är perfekt för samarbetsspel i soffan! Bjud in några kompisar, skaffa lite pizza och klara utmaningarna tillsammans!