Farm Together
Den ultimata jordbruksupplevelsen! Från skaparna av Avatar Farm kommer Farm Together, den ultimata jordbruksupplevelsen! Börja från början, med en liten tomt, och sluta med en stor gård som sträcker sig längre än ögat kan se! Odla din gård Odla grödor, plantera träd, ta hand om djuren och mycket mer! Tillbringa dina hårda intjänade pengar i nya byggnader och föremål till din gård! Tjäna upp erfarenhet och låsa upp fler objekt och byggnader! Hoppa på din traktor och påskynda uppgifterna, men akta så du inte får slut på bränsle! Koppla av Stanna så länge du vill! I Farm Together går tiden vidare även om du inte är online, så du kan vara säker på att du får något att göra när du kommer tillbaka senare. Hantera din gård alldeles själv, tillåt bara ingång till dina vänner, eller öppna den för allmänheten och börja odla ihop! Ett enkelt tillståndssystem gör att du kan begränsa vad främlingar kan göra, så de kan hjälpa till med det utan risker för vandalisering. Anpassa din gård och ditt utseende Du har gott om anpassningsartiklar till ditt förfogande: Staket, vägar, byggnader, dekorationer ... Visa dina trädgårds- och dekorationsförmåga till dina grannar! Och glöm inte dina kläder! Anpassa din avatar och din traktor till din smak och besök din väns gårdar! Ta med ditt husdjur överallt Är du en kattperson eller en hundperson? Inga problem, vi täcker dig! Din lojala vän kommer alltid att vara där för att visa dig lite kärlek! Anpassa utseendet med vad du gillar och ha det kul med det! Bygg ditt eget hus Vill du ha en förändring av takten? Inga problem! Ange bara ditt hus och slappna av! Dekorera husets interiör med hur du vill ha det, och tillbringa lite tid på att laga några recept, måla eller kanske komponera musik!