FAR CRY 4 + FAR CRY PRIMAL-PAKET
Hoppa in i Far Crys vilda universum med denna dubbelutgåva med både Far Cry 4 och Far Cry Primal. Gör dig redo att utforska häpnadsväckande landskap med varierad fauna och många fiender i dessa kritikerrosade FPS-spel med öppna världar. FAR CRY 4 Dolt i snöns boning, Himalaya, ligger Kyrat, ett land byggt på traditioner och våldsamheter. Möt Ajay Ghale. Han har rest till Kyrat för att uppfylla sin mors sista önskan, men Ajay hamnar i ett inbördeskrig där befolkningen försöker störta den förtryckande regimen som leds av Pagan Min. Utforska och ta dig fram genom en enorm värld där fara och det oförutsägbara lurar bakom varje hörn. FAR CRY PRIMAL Välkommen till stenåldern, en farlig tid med gränslösa äventyr, där stora mammutar och sabeltandade tigrar härskar på jorden och mänskligheten kämpar för att ta sig uppåt i naturens hierarki. Som den sista överlevaren av din jaktgrupp måste du lära dig att tillverka en dödlig arsenal, kämpa bort farliga rovdjur och överlista fiendestammar för att erövra landet Oros och nå toppen av näringskedjan.