Escape Team
De fyra medlemmarna i flyktteamet är inlåsta i ett militärfängelse för brott de inte har begått. Nu måste de samarbeta och lista ut hur man flyr från ett flyktsäkert militärfängelse. Kanske kan ryktet om att fängelset har världens grymmaste stridsvagn hjälpa dem?