The Escapists: Supermax Edition
The Escapists Supermax Edition-paketet filar sig genom galler och gräver sig till friheten för att smuggla det prisbelönta fängelserymningsspelet och allt extra premiuminnehåll förbi vakterna i den här definitiva Escapists-upplevelsen! The Escapists är en prisbelönt fängelserymningssimulator som ger spelarna möjlighet att få en lättsinnig insikt i fängelsets vardagsliv. Kontrollera rutiner, planera din strategi och genomför sedan rymningen. I det här paketet medföljer originalspelet plus allt följande innehåll: ”Duct Tapes Are Forever” tar The Escapists till spionernas hemliga värld med onda skurkar och smokingar. Escape-teamet upptäcker fyra figurer som sitter oskyldigt fängslade i ett militärfängelse. ”Alcatraz” ger dig i uppgift att rymma från ett av världens mest berömda fängelser. Många har försökt. Få har lyckats! Som tomtenisse i ”Santa’s Sweatshop”, har du fått nog av dåliga arbetsförhållanden och kass lön. Du beslutar dig att ge igen på Tomten där det gör som mest ont och rymma!