Escape Game Fort Boyard
Klara alla prövningar för att ta dig ur fortet med skatten! Du kommer att behöva all din uthållighet och fingerfärdighet för att ta dig ur ett gammalt fort mitt i havet genom att klara alla dess hinder och prövningar. Samarbeta med dina vänner eller familj, samla alla ledtrådar och nycklar för att lösa den sista gåtan. Var försiktig! Om du inte lyckas i tid kommer du att bli fängslad!