Popotinho's Adventures
Led ett busigt barn tillbaka till sina föräldrarna i ett livligt sidscrollande äventyr! Led Popotinho säkert tillbaka till sitt hem medan du springer, hoppar och dubbelhoppar dig igenom sidscrollande plattformsnivåer som inspirerats av genreklassiker. Samla frukt för att tjäna extra liv, ta hjärtan för att fylla på hälsan och mer när du korsar 50 knepiga landskap, från gräsmarker och skogar till svarta nätter. Använd språngbrädor för att nå nya höjder och tryck på flaggstänger för att ställa in kontrollpunkter längs vägen. Undvik spikfällor och hoppa på fiendernas huvuden för att hålla Popotinho säker. Kan du återförena honom med sina föräldrar och återställa lyckan på Popotinhos semester?