Escape First Alchemist
Escape first: Alchemist är ett äventyrsspel för flera spelare i förstapersonsperspektiv, där man spelar som lärling till den reserverade alkemisten "Trismegistus". Din välvillige läromästare lyckades bli inlåst i sitt eget fängelse, och nu har du fått i uppgift att hjälpa honom ut. Självfallet, för att du inte ska fly från hans listiga gåtor, såg han till att få dig med sig i fällan ...